:

Wednesday 21 December 2011

macam nhe ke kwn ???

annyeonghasyoe !!...



orang ckap kawan sejati nhe selalu ad bile-II mse jea .... 
tak kira susah or senang .... 
yup ... mmg betol sgt-II ... tapi teman sejati susah nak jumpe ...
satu dalam sejutaa...
kawan sejati jugak tak kira lelaki atau perempuan .....
kawan nhe tempat kite sharing .... 


cerita aku lebih kurang sme lha ....  
kami kawan dari kecikkkk .... segala-II nyer bersama ...
mmg syokk bile hang togetherr-II nhe .... cerita semua ...tak ad rahsia ....
tapi kawan aku yang dua ag nhe dha laen ... bile nak hang .. dyeorng tak pnah
ajak aku .... aku tak pham... aku bg tw mak ... mak ckp dye orng bkn
true friend ..... aku rindu gelak ketawa dye orng .... 
kadang-II dye orng cari aku bile dye orng susah jea ... 
cm nak ajak pergi mne-II ke baru ajk aku ....
mmg aku bodoh sbb ekod ....!
dye orng tros lupakan aku bile dha dpt ap yang 
dye orng nak ...... !!

kawan sejati memang susah nak jumpa dan cari ....
bile dha jumpe hargailah dye org .....




AKUMEMANGBODOHPERCAYAKATKORANG!!!!

No comments:

Post a Comment