:

Thursday, 5 January 2012

sekolahhhhh .... :)

annyeonghasyeo ..!!

   haaiii !!! 
welcome back to shool .....*dha lewat 3 hari ... ngeeee
awal sekolah lagi aku dha tidooo jea dlm klass
then buad muke cm nhe ...
*
*
*

bosannn bebenau..... 
iiissshhhhhh .....  itu lha hidop seorang pelajar.....
bagi bgun pukol 5 a.m ... mandi_II... sarapan .....
tiap hari..!!!
grrrrr ...... biler pergi sekolah mule lha bukak
gosipp sane sini ..... teruukkkk betolll
nnti bile dha besar gedabak nnti kite
rindu kenangan sekolah ....
rindu gelak ketawa kawan-II... rindu lepak-II ngn kwan... 
rindu kat acik kantin ..... rindu cekguuuu comell+ensem ....
hahhahah......
thun nhe last sekolah .... SPM
sekejup jea dha besar panjang mcm galah.... 
i'll do my best for exam .....
aku nak kejar cita-II aku... aku nak bahagiakan
mak ayah aku dgn keputusan cemerlang.... !!

HIDOP BIAR LEPAK, RESAULT KENA GEMPAK!!!!!

Wednesday, 21 December 2011

macam nhe ke kwn ???

annyeonghasyoe !!...



orang ckap kawan sejati nhe selalu ad bile-II mse jea .... 
tak kira susah or senang .... 
yup ... mmg betol sgt-II ... tapi teman sejati susah nak jumpe ...
satu dalam sejutaa...
kawan sejati jugak tak kira lelaki atau perempuan .....
kawan nhe tempat kite sharing .... 


cerita aku lebih kurang sme lha ....  
kami kawan dari kecikkkk .... segala-II nyer bersama ...
mmg syokk bile hang togetherr-II nhe .... cerita semua ...tak ad rahsia ....
tapi kawan aku yang dua ag nhe dha laen ... bile nak hang .. dyeorng tak pnah
ajak aku .... aku tak pham... aku bg tw mak ... mak ckp dye orng bkn
true friend ..... aku rindu gelak ketawa dye orng .... 
kadang-II dye orng cari aku bile dye orng susah jea ... 
cm nak ajak pergi mne-II ke baru ajk aku ....
mmg aku bodoh sbb ekod ....!
dye orng tros lupakan aku bile dha dpt ap yang 
dye orng nak ...... !!

kawan sejati memang susah nak jumpa dan cari ....
bile dha jumpe hargailah dye org .....




AKUMEMANGBODOHPERCAYAKATKORANG!!!!